Online Sistēmas
Daudzfunkcionāla darba organizēšanas sistēma tirdzniecības vai pakalpojumu sniegšanas uzņēmumiem
Kādēļ nepieciešama sistēma ?
Jau fakts, ka lasi šo rakstu nozīmē, ka esi nonācis līdz apziņai, ka kaut kas ir jādara, lai uzlabotu darba organizāciju savā uzņēmumā, jo kā zinām – nav sliktu darbinieku, ir tikai nepareiza darba organizācija.
Online sistēma ir darba organizēšanas sistēma tirdzniecības vai pakalpojumu sniedzēju uzņēmumiem.
Ar šis sistēmas palīdzību varēsiet ērti strukturizēt sava uzņēmuma darbus un personāla uzdevumus.
Online Sistēma iekļauj sevī vairākas darba platformas,
kas savā starpā ir saistītas. Sistēmas lietošana uzlabo uzņēmuma tirdzniecības un klientu apkalpošanas rādītājus.
Online Sistēma sevī ietver:
- Klientu datubāzi.
- Klientu attiecību pārvaldības platformu. CRM
- Mobīlā versija ar GPS navigēšanu.
- Noliktavas programma
- Noliktavas atskaišu sistēma
- Grāmatvedības sadaļā
- Pavadzīmju / rēķinu izrakstīšana
- Atskaišu sagatavošana
- Analīzes datu sagatavošana
- Darbinieku kontroles mehānisms
- Piedāvājumu sistēma, ar glītu izdruku klientam
Ieguvumi lietojot sistēmu
Galvenie raksturlielumi, kas ietekmē uzņēmuma peļņu ir
Darba kvalitāte, Ātrums, Efektivitāte
Darba Kvalitāte
Strādājot ar Online CMR sistēmu jūsu darbinieki veidos kvalitatīvu komunikāciju ar klientu sazinoties vienmēr laikā. Veicot ierakstus sistēmā Jūs vienmēr atcerēsities par to, kas norunāts vai kas plānots. Visi veiktie ieraksti glabājas uz servera. Tas garantē informācijas nezūdamību. Tātad izmantojot sistēmu Jūs iegūstat informācijas pēctecību.
Darbības Ātrums
Pateicoties ērtai klientu meklēšanas funkcijai atrast konkrēto klientu nesagādās nekādas problēmas. Sistēma ļauj meklēt klientu pēc nosaukuma, atrašanās vietas, rajona vai citiem lielumiem. Izmantojot sistēmā iebūvēto GPS navigācijas funkciju, klienta apmeklējums vairs nav izaicinājums. Ar piedāvājumu sistēmu var izveidot komplicētu piedāvājumu vien dažās minūtēs.
Darbības Efektivitāte
Sistematizējot savu darbu, jau pēc pāris mēnešiem redzēsiet, kā Jūsu veiktspēja dramatiski palielināsies. šis fakts tieši ietekmēs Jūsu aktīvo klientu skaitu un proporcionāli arī noslēgto darījumu skaits. Pateicoties kontroles iespējai varēsiet analizēt un veikt korekcijas uzņēmuma tirdzniecības stratēģijā.
Sistēmas lietotāju apmācīšana ir pieejama šeit.
Pieslēdzot savu uzņēmumu OnlineSistēmai Tu iegūsi:
Rēķinu platformu – Izraksti neierobežotu daudzumu pavadzīmju vai rēķinu. Visi dokumenti tiek sastādīti saskaņā ar LR likumdošanu un normatīvajiem aktiem. Katram dokumentam tiek piešķirts unikāls numurs. Katru dokumentu var labot arī pēc izrakstīšanas. Dokumentus var kārtot pēc klientu nosaukumiem, izrakstīšanas datumiem vai dokumenta numuriem. Sistēma dod iespēju veidod atskaites par konkrētu laika periodu un vēl daudz citas ērtas lietas.
Vairāk informācijas var redzēt šeit.
Klientu Saziņas organizators – CRM – Izveido katram klientam “Klienta kartiņu”, kurā vari norādīt klienta vārdu, kontaktus, adresi un citus rekvizītus. Ja klienta kartiņā norādīsi arī klienta GPS koordinātes, tad lietojot OnlineSistēmu telefonā, nepieciešamības gadījumā varēsi atvērt klienta atrašanās vietu WAZE vai GOOGLE MAPS.
Vairāk informācijas var redzēt šeit.
Online noliktavas sistēma – Ja sniedz pakalpojumu, kas nav ieliekam noliktavā, rēķinus vari izrakstīt brīvā formā – katru reizi pievienojos preces nosaukumu, daudzumu, cenu. Taču ja tirgo lietas, kuras var salikt noliktavā, tad ērti pavadzīmes ir rakstīt no virtuālās noliktavas. Proti, sākumā noliktavā tiek ievadīts noteikt preču daudzums un preces cena un izrakstot pavadzīmes, sistēma ņem preci no noliktavas, automātiski aizpilda šādas pavadzīmes sadaļas: preces nosaukums, preces daudzums, summa, kopējā summa. Sistēma automātiski rēķina pavadzīmes kopējo summu un preces atlikumu noliktavā. Kad pienācis inventarizācijas laiks, ievadot sistēmā nepieciešamo datumu, sistēma izrēķina preces atlikumu uz noteiktu datumu.
Vairāk informācijas var redzēt šeit.
Jautājumi un atbildes
Katrs klients Online Sistēmā tiek pievienots manuāli.
Lai pievienotu Jūsu uzņēmumu Online Sistēmai mums ir nepieciešami Jūsu uzņēmuma:
rekvizīti,
bankas konti,
logotips,
personas, kas lietos sistēmu kontaktinformācija,
personas, kas lietos sistēmu Vārds, Uzvārds,
personas, kas lietos sistēmu amats.
Šī informācija nepieciešama lai izrakstot pavadzīmes vai rēķinus šī informācija automātiski parādītos Jūsu dokumentos. Šo informāciju Jūs varēsiet mainīt tikai sazinoties ar Online Sistēmas.
Atkarībā no pieslēguma veida SUDRABS vai ZELTS Jūs iegūstat:
vienkāršu un ērtu CRM sistēmu latviešu valodā,
Noliktavas programmu,
Rēķinu un pavadzīmju izrakstīšanas programmu, kas ir saistīta ar noliktavu un CRM sadaļām.
Iegādājoties pieslēgumu ZELTS, papildus iegūstat telefona aplikāciju ar iespēju pievienot klientiem GPS koordinātes un izmantot telefonā esošo navigāciju, lai ērtāk atrastu klientu.
Piedāvājumu sistēmu – kurā varat ērti izteikt klientiem piedāvājumus un to saglabāt.
Padarītā darba kontroles mehānismus pār citiem lietotājiem sistēmā.
Sistēma nodrošina informācijas nezūdamību, darbinieku maiņas gadījumā.
Pirmās divas nedēļas piedāvājam izmēģināt Online Sistēmu bez maksas.
Pēc izmēģinājuma termiņa beigām par turpmāko sistēmas lietošanu uzņēmuma tiek izrakstīti rēķini atbilstoši izvēlētajam abonēšanas plānam un lietotāju skaitam.
Online Sistēma atrodas uz servera internetā. Tas nozīmē, ka varat to lietot no jebkuras ierīces kura pieslēgta internetam. Sistēma nav piesaistīta konkrētai vietai vai ierīcei.
Sistēma atpazīst Jūs pēc lietotāja vārda un pieslēdz Jūs sistēmai izmantojot jūsu uzņēmuma datubāzi.
Sistēmā vienlaicīgi var darboties vairāki lietotāji ar dažādiem lietotājvārdiem, reizē izrakstīt pavadzīmes un sistēma automātiski piešķirs katrai pavadzīmei savu numuru.
Taču ja uzņēmumam ir viens pieslēgums, tad atverot sistēmu vienā datorā un pēc brīža otrā datorā, no pirmā datora lietotājs tiks automātiski izlogots. Nelielos uzņēmumos šāds darba organizēšanas modelis ir lietderīgs, taču lielākos ērtāk ir izvēlēties vairākus pieslēgumus.
Online Sistēma ir izstrādāta intuitīvā līmenī un parasti lietotāji, kas strādā sistēmā to apgūst jau prezentācijas laikā, taču nepieciešamības gadījumā uzņēmuma personāls tiks apmācīts Online Sistēmas lietošanā bez maksas.
Online Sistēmas priekšrocība ir tās vienkāršums. Sistēma ir izveidota maksimāli draudzīga lietotājam.
Pirms OnlineSistēmas iegādes, katram klientam tiek izveidots bezmaksas pieslēgums sistēmai uz laiku līdz divām nedēļām. Kuras laikā klients var izmēģināt vai Online Sistēma atbilst uzņēmuma prasībām.
Pārslēdzot sistēmu darba režīmā visa informācija no Sistēmas tiek dzēsta.